• چهارشنبه ١٣ دی ١٤٠٢-١٢:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢١٥
نادعلی:

در کنار شهرداری تهران، پای کار مردم و فعالیت های اجتماعی ایستاده‌ایم

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در آیین اهدای بیش از ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار بر همراهی شهرداری تهران در فعالیت های اجتماعی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین اهدای بیش از ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار پایتخت با حضور علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران،  دکتر زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی، احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، فرهادی شهردار منطقه ۱۹، دکتر سالاری‌پور شهردار منطقه ۱۶ و تنی چند از مدیران ارشد شهری و کشوری در بوستان ولایت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در آیین  اهدای ۲۰۰ جهیزیه برای زوجه های کم برخوردار  توسط  سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری  تهران گفت: انجام این امور توسط شهرداری تهران اقدام پسندیده ای است اما باید بر مردمی کردن فعالیت‌ها  تاکید کنیم زیرا برگرفته از آرمان مردم سالاری دینی است چیزی که در انقلاب به ما آموختند.

وی افزود :  هنر ما باید این باشد که از همه ظرفیت ها در راستا مردمی کردن فعالیت‌ها به درستی استفاده کنیم، اتفاقات مهم و مثبتی رخ داده است و بنده به عنوان نماینده کوچک مردم در کنار آقای زاکانی و همکارانش برای حل مسائل شهر هستم و ایشان تنها نیست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: